Why is the forum text blue?

Go down

Why is the forum text blue?

Post  Loz x on Wed Jul 02, 2008 11:37 am

I just signed in and the texts colours been change lol Sammie what have you been up to? Surprised
avatar
Loz x
Admin

Posts : 257
Join date : 2008-07-01
Age : 29

View user profile http://www.myspace.com/lemar_no1fan

Back to top Go down

Re: Why is the forum text blue?

Post  Sammie on Wed Jul 02, 2008 11:54 am

Ive been playing Laughing
avatar
Sammie
Admin

Posts : 86
Join date : 2008-07-01
Age : 30
Location : Brighton

View user profile

Back to top Go down

Re: Why is the forum text blue?

Post  Loz x on Wed Jul 02, 2008 11:56 am

Nice one, i'm not going to complain tho. Didn't think you were going to be on till later on tonight? Very Happy

_________________
avatar
Loz x
Admin

Posts : 257
Join date : 2008-07-01
Age : 29

View user profile http://www.myspace.com/lemar_no1fan

Back to top Go down

Re: Why is the forum text blue?

Post  Sammie on Wed Jul 02, 2008 11:59 am

hehe well im not really on at the mo, will be after dinner
avatar
Sammie
Admin

Posts : 86
Join date : 2008-07-01
Age : 30
Location : Brighton

View user profile

Back to top Go down

Re: Why is the forum text blue?

Post  Loz x on Wed Jul 02, 2008 12:00 pm

Aww mines cooking as we speak Wink So that's cool what you having to eat? I heard you got agro from you know who! You should of seen the message i got on facebook from him this morning! Sad

_________________
avatar
Loz x
Admin

Posts : 257
Join date : 2008-07-01
Age : 29

View user profile http://www.myspace.com/lemar_no1fan

Back to top Go down

Re: Why is the forum text blue?

Post  Sammie on Wed Jul 02, 2008 12:03 pm

I dunno yet, wont know til i get it lol. Yeah we all got the crap, but just ignore it, he's the one making a big deal out of nothing Neutral

_________________

Me myself Iím twisted, You wonít know you missed it
And its ok if Iím a little bit crazy, Am I a little bit insane well maybe
And itís just a little something, But Iíd rather be me than nothing
And itís ok if Iím a little bit crazy, It doesnít mean I canít be a lady

avatar
Sammie
Admin

Posts : 86
Join date : 2008-07-01
Age : 30
Location : Brighton

View user profile

Back to top Go down

Re: Why is the forum text blue?

Post  Loz x on Wed Jul 02, 2008 12:57 pm

I know! I don't like the fact he's being the way he is, i really should say summit but hmm i dunno

_________________
avatar
Loz x
Admin

Posts : 257
Join date : 2008-07-01
Age : 29

View user profile http://www.myspace.com/lemar_no1fan

Back to top Go down

Re: Why is the forum text blue?

Post  Sammie on Wed Jul 02, 2008 1:05 pm

Nah dont bother, let him do what he likes

_________________

Me myself Iím twisted, You wonít know you missed it
And its ok if Iím a little bit crazy, Am I a little bit insane well maybe
And itís just a little something, But Iíd rather be me than nothing
And itís ok if Iím a little bit crazy, It doesnít mean I canít be a lady

avatar
Sammie
Admin

Posts : 86
Join date : 2008-07-01
Age : 30
Location : Brighton

View user profile

Back to top Go down

Re: Why is the forum text blue?

Post  Loz x on Wed Jul 02, 2008 1:07 pm

May aswell, he's lost us for goooood!

_________________
avatar
Loz x
Admin

Posts : 257
Join date : 2008-07-01
Age : 29

View user profile http://www.myspace.com/lemar_no1fan

Back to top Go down

Re: Why is the forum text blue?

Post  Sammie on Wed Jul 02, 2008 1:17 pm

well after the texts i got he is yeah Rolling Eyes

_________________

Me myself Iím twisted, You wonít know you missed it
And its ok if Iím a little bit crazy, Am I a little bit insane well maybe
And itís just a little something, But Iíd rather be me than nothing
And itís ok if Iím a little bit crazy, It doesnít mean I canít be a lady

avatar
Sammie
Admin

Posts : 86
Join date : 2008-07-01
Age : 30
Location : Brighton

View user profile

Back to top Go down

Re: Why is the forum text blue?

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum